
Secció Oficial:
Amalgama
Inèdits
La secció Inèdits rescata migmetratges d’altres èpoques que no van poder estrenar-se en sales comercials. En 2021 presentem cinc pel·lícules dels següents directors: Lucile Hadzihalilovic, Athina Rachel Tsangari, Adina Pintilie, Pier Paolo Pasolini i George A. Romaní.
IV Edición Fashion Films
En 2021, La Cabina continua amb la seua dedicació als Fashion Films, llenguatge audiovisual en el qual les signatures de moda tenen tot el protagonisme.
Amb la col·laboració consolidada de Barreira A+D i La Mutant, la mostra ofereix tres estrenes sota el lema ‘Fashion Films for the scrolling era’ seguits d’una taula redona moderada per la periodista Patricia Moreno en la qual s’abordarà el repte de les signatures de moda de captar l’atenció en vídeo en temps de consum ràpid i saturació visual. En aquesta conversa participaran Embolic i Estudi Savage.
Visuals
Visuals és una secció fonamental de La Cabina. El festival torna a ser un punt de referència en la trobada de diferents disciplines artístiques en unir música en directe amb projeccions audiovisuals. En 2021, Visuals forma part de la gala de clausura de La Cabina amb l’actuació en directe de Versonautas amb el seu espectacle Astro Azul.
Activitats paral·leles 2021
Jurat 2021
Compost per professionals del món del cinema i l’audiovisual, van ser els responsables de la decisió del Palmarés 2021 de Secció Oficial, Amalgama i Millor Cartell.